Trening i suplementacja na redukcję

Prócz diety, bardzo ważnym elementem procesów redukcyjnych są trening i suplementacja. Sprawdź nasze propozycje na dziś.

Jaki suplement na odchudzanie wybrać?

Suplementy diety na odchudzanie cieszą się ogromną popularnością. Wynika to między innymi z faktu, iż ludzie liczą na to, że odchudzanie będzie łatwe, szybkie i przyjemne. Wszak, takimi sloganami karmią nas producenci wspomnianych preparatów.

Niestety, odchudzanie to proces wymagający, którego realizacja nie należy do najprzyjemniejszych. Niezależnie od tego czy zastosujemy skuteczny środek na odchudzanie, czy nie. Wszak podstawą odchudzania w każdy z przypadków będzie dieta i trening – kluczowe elementy na redukcję wagi. Suplementy to tylko dodatek. Jak ważny? Wszystko zależy od konkretnego środka. Dzisiaj pod lupę pragniemy wziąć zielony jęczmień.

Zielony jęczmień – co to takiego?

Zielony jęczmień to niedojrzały, młody jęczmień, który w zmikronizowanej formie dostępnych jest między innymi w sklepach ze zdrową żywnością. Jego właściwości znane są od dawien dawna.

Mimo, że nie jest szeroko reklamowany – jego popularność jest bardzo wysoka. Wszystko za sprawą licznych, pozytywnych recenzji, które znaleźć możemy na forach, blogach i portalach traktujących o Zdrowiu i Urodzie. Nie inaczej będzie i w tym przypadku – nasza recenzja ma równie pozytywny charakter. Wszak, zielony jęczmień jest faktycznie skutecznym rozwiązaniem na odchudzanie.

Jak działa zielony jęczmień?

Efektywność zielonego jęczmienia to wynik przede wszystkim dużej zawartości błonnika. Ta substancja stymuluje metabolizm do znacznie efektywniejszej pracy. Tym samym tempo przemiany materii wzrasta, co ogranicza tycie. Ponadto, błonnik pęcznieje w żołądku, czego efektem jest uczucie sytości i brak wzmożonego apetytu.

Zielony jęczmień to także bogactwo witaminowo-mineralne. Beta-karoten i witamina C wspomagają układ odpornościowo i stanowią świetne uzupełnienie diety odchudzającej.

Niewątpliwą zaletą tego środka jest to, że jest w pełni naturalny i nie powoduje absolutnie żadnych skutków ubocznych. Więcej o zielonym jęczmieniu znajdą Państwo tutaj:

Jaki trening na redukcję?

Istnieje wiele form treningowych, które można określić mianem redukcyjnych. Nie wszystkie jednak są przyjemne. Wręcz można powiedzieć, że większość jest uciążliwa, nieprzyjemna i bardzo wymagająca. Od tej reguły są jednak wyjątki. Bez wątpienia takowym jest aktywność fizyczna w postaci jazdy na rowerze.

Jazda na rowerze bardzo często określana jest mianem rekreacji ruchowej. W zasadzie, tak jest – pod warunkiem, że podróż rowerem nie ma innego celu, niż aktywne spędzanie wolnego czasu. Kiedy stanowi wyzwanie i podstawę odchudzania – jest nieco trudniej, ale nadal może być równie przyjemnie. Wszystko zależy od aranżacji naszego treningu.

Jazda na rowerze jako trening redukcyjny

Aby mówić o jeździe na rowerze jako treningu redukcyjnym, musi on spełniać kilka kluczowych warunków. A mianowicie:

  • Intensywność – powinna być umiarkowana, ale nie za niska. Tempo jazdy powinno oscylować w granicach 15-20 kilometrów na godzinę. Należy przy tym jednak pamiętać, by zawsze było jednostajne. Z tego też względu musimy wybierać trasy równe, pozbawione podjazdów i zjazdów.
  • Objętość – nie każda wycieczka rowerowa będzie treningiem. Wynika to z faktu, iż aby doszło do procesu spalania musimy jeździć przez minimum kilkanaście minut (w jednostajnym tempie). Dlatego też, zatrzymywanie się w celach turystycznych lub wypoczynkowych sprawia, że jazdę na rowerze z automatu musimy postrzegać jako rekreację, a nie trening.

Chcesz schudnąć? Zacznij jeździć na rowerze!


Jazda na rowerze przez wielu traktowana jest jako najprzyjemniejsza forma treningowa. W zasadzie, trudno się z tym nie zgodzić. Przy tak dużej intensywności (w czasie godziny spalamy około 400-500 kcal) poziom zmęczenia jest relatywnie niski.

Pamiętaj jednak, że jeśli chcesz schudnąć musisz dodatkowo zadbać o zmiany w diecie. Bez nich, nawet najbardziej wyczerpujący trening może okazać się mało efektywny.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *